Tuesday, May 18, 2010

Rest of the Weekend...

Hi Friends!

Today I am feeling 100x better. Like truly, really. No more migraine. Praise him! Thank you for the prayers. I also went to the doctor to get to the bottom of it. It's all good :) Nothing major!

I HAVE to share the rest of our weekend with you. It was SO fun and SO full. Josh looked at me on Sunday afternoon and said... "Hmm... well, that wasn't a very restful weekend now was it?" No honey, it really wasn't but it was worth it!

Sunday we traveled up to St. Cloud. My dearest Grammy lives there and we were able to spend some time with her and go out to dinner. Panera! Yum! (the only downside was my migraine for the whole ride there, ugh!)


She has some RADICAL furniture in her home. SoooOooo Vintage. I told her I'll take the couch and chairs someday. They'd make AWESOME props for photos!


Saturday Night: I was contacted by a friend last week about a HUGE event that was taking place on Saturday Night. Andrew was proposing to Laurel (one of my very dearest friends & bridesmaids...) WE COULDN'T MISS IT! We had an after party in St. Cloud at Applebees. It was SO special!! Here are some pics...






WOO HOO!!! We couldn't be happier for our friends!! Yay Marriage!!! They don't have a date set yet, but I am so excited to help them whenever they need it. SO exciting. And did you see that bling? It is super vintage and beautiful. LOVE YOU L!

8 Beautiful comments!:

L.C. said...

Glad you had a good weekend and I love your friends ring! It is very lovely!

Julie the Army Wife said...

What a fun weekend! Those chairs would be awesome in photos :)

b.fox* said...

I LOVE Laurel's ring!!! GORGEOUS! So glad you are feeling better! I HATE migraines!

...::Heather @ Mrs. Southern Bride::... said...

Oh fun to witness your friends engagement! Great pictures!! :)

Lauren said...

What a fun weekend! That ring is so unique & fun!

Mrs. Lukie said...

Sounds like a great weekend! Laurel's ring is gorgeous :)

And...I guess I didn't realize how close you were to St. Cloud. My Mama, her husband & my baby sister live in Sartell ;) I've spent a lot of time in St. Cloud!

Alissa said...

It looks like you had a great time! Oh wow and you're not kidding about the furniture, so glad you are feeling better migraines are the worst.

Jami Balmet said...

Ooh sounds like a great weekend! I LOVE Panera!! And I always love when people get engaged! Haha I get soo excited!!